18.2.05

Tonsvis af nyheder

For dem som ikke kan få nyheder nok må dette være nirvana:
RSS-feed-oversigt over danske nyhedsfeeds. RSS-feeds er en snedig ting, som kan integreres i din browser, så du konstant har overblik over nye informationer på mange websites samtidigt. Med udgangspunkt i min egen browser FireFox og den udvidelse (extension) jeg har installeret - den hedder 'Sage' og er netop beregnet til at integrere RSS-feeds i browservinduet - har jeg fået to rammer i venstre side. Øverste ramme er en liste over steder jeg har valgt at abonnere på nyheder fra. Nederste ramme viser overskrifter fra den valgte kilde (øverste ramme). Og dobbeltklikker jeg på en kilde i øverste ramme, får jeg vist en mere detaljeret oversigt i hovedvinduet. Og så kan man bare navigere løs!
Det skal simpelthen prøves - beskrivelsen her rækker ikke...

Læs selv videre på:
Overskrift - danske RSS feeds

Ingen kommentarer: