17.5.05

Og hva' så med DVD'erne? - update!

Jeg skrev tidligere at jeg havde haft bøvl med at finde frem til egnede værktøjer til DVD-sikkerheds/slid-kopiering. Jeg har nu fundet en fungerende løsning til midlertidig brug på Windows, og den hedder DVD Shrink + DVD Decrypter. Tilsammen er disse to programmer i stand til at levere aldeles glimrende arbejdskopier af mit DVD-materiale. Faktisk - når man nu husker på at stuens aldrende 29" Trinitron-kasse fra Sony ikke evner at afsløre småfejl - er det muligt at øge ergonomi-faktoren på filmmaterialet, idet det er muligt at proppe to DVD'er (een helaftensfilm på to skiver) ned på EEN skive og dermed befri mig for at skulle skifte skive midt i det hele. Herligt.

Så nu kan jeg roligt afinstallere prøveversionen af Slysoft's CloneDVD.

Ingen kommentarer: